§ 1.
PRZEDMIOT
1. Przedmiotem niniejszego Regulaminu jest ustalenie zasad przygotowania przez Agencję Kart Menu na rzecz Kontrahenta.
2. Regulamin zawiera prawa i obowiązki zarówno Agencji, Kontrahenta jak i prawa Froneri oraz reguluje wzajemne relacje pomiędzy nimi w zakresie opisanym w ust. 1 powyżej
§ 2.
DEFINICJE
Dla potrzeb niniejszego Regulaminu następujące słowa, pisane wielką literą, mają
znaczenie wskazane poniżej:
a). Agencja – oznacza Agencję reklamową BEZobaw, z siedziba przy ul. Józefa
Chełmońskiego 70D/2, 31-340 Kraków. NIP 676-154-44-78, REGON 364916850
b). Mail – oznacza podany przez Kontrahenta w trakcie Rejestracji adres email, który
następnie służy Agencji do komunikacji z Kontrahentem.
c). Mail Agencji – oznacza adres email - [email protected]
d). Froneri – oznacza Froneri Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Mielcu, przy ul.
Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym pod
numerem KRS 0000047883, REGON 690513446, NIP: 8171665383, BDO: 000022753
e). Karta Menu – oznacza kartę menu z produktami marki Scholler lub innymi
produktami Froneri lub Kontrahenta, przygotowaną przez Agencję na rzecz Kontrahenta
na zasadach określonych w Regulaminie.
f). Konto – oznacza prowadzony przez Agencję dla Kontrahenta pod unikalną nazwą
(login) zbiór zasobów, w których gromadzone są dane Kontrahenta oraz informacje o
jego działaniach w Serwisie
g). Kontrahent – oznacza osobę fizyczną, jednostkę organizacyjną lub osobę prawną,
która zakłada Konto w celu zamawiania Usług
h). Niestandardowa Karta Menu – Karta Menu przygotowana w oparciu o szablon lub
materiały przesłane przez Kontrahenta, w zakresie w jakim nie umożliwia tego Serwis
i). Regulamin – oznacza niniejszy regulamin
j). Rejestracja – oznacza procedurę zakładania Konta.
k). RODO – oznacza rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE
l). Serwis – oznacza serwis internetowy mieszczący się pod adresem
https://desery.scholler.com.pl/, służący Kontrahentowi do składania zleceń na
wykonanie Usługi
m). Standardowa Karta Menu – oznacza Kartę Menu przygotowaną w oparciu o szablony
kart, zdjęcia dostępne w Serwisie lub informacje i materiały przesłane przez
Kontrahenta w zakresie, w jakim umożliwia to Serwis. Jeśli w Regulaminie jest mowa o
Karcie Menu, rozumie się przez to co do zasady Standardową Kartę Menu, chyba że coś
innego wynika z treści lub kontekstu Regulaminu
n). Strony – oznacza Agencję lub Kontrahenta
o). Usługa – oznacza usługę świadczoną przez Agencję na rzecz Kontrahenta, której
przedmiotem jest przygotowanie przez Agencję na rzecz Kontrahenta Kart Menu
(Standardowych lub Niestandardowych) na zasadach określonych w Regulaminie
§ 3.
REJESTRACJA
1. Kontrahentem może być osoba, która współpracuje z Froneri oraz w związku z tą
współpracą posiada zgodę Froneri na korzystanie z jej znaków, logo, oznaczeń, w
szczególności znaków towarowych, w zakresie wystarczającym do korzystania z Kart
Menu. Wyjątkowo, na bazie osobnej zgody Froneri, Kontrahentem może zostać osoba,
która zamierza podjąć współpracę z Froneri. Zakończenie współpracy pomiędzy
Kontrahentem i Froneri uprawnia Agencję do zamknięcia Konta Kontrahenta w trybie
natychmiastowym.
2. Agencja zastrzega sobie dodatkowe uprawnienie do żądania od Kontrahenta
przesłania dokumentów, z których będzie wynikało, że spełnia on wymagania określone
w pkt 1 powyżej.
3. Konto jest zakładane przez osobę, która chce zostać Kontrahentem za pomocą
funkcjonalności udostępnionej w Serwisie. Podczas rejestracji Kontrahent ma
obowiązek podawać prawdziwe dane, wymagane w formularzu rejestracyjnym. Kontrahent
ma obowiązek aktualizować te dane. Agencja nie odpowiada za ewentualne błędy (w
szczególności na wystawianych fakturach) będące skutkiem braku podania przez
Kontrahenta prawdziwych danych lub zaniechania ich aktualizacji. Odpowiedzialność
Agencji w zakresie opisanym w zdaniu poprzedzającym jest wyłączona. Kontrahent
ponosi odpowiedzialność za szkodę wywołaną Agencji przez brak podania prawdziwych
danych lub zaniechanie ich aktualizacji.
4. Osoba zakładająca Konto ma obowiązek zapoznania się z Regulaminem, co potwierdza
w trakcie rejestracji przez zaznaczenie odpowiedniego pola na formularzu
rejestracyjnym.
5. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na podany przez osobę rejestrującą się
w Serwisie adres Email zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia
Rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje. Z chwilą potwierdzenia przez
Kontrahenta Rejestracji dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Agencją i Kontrahentem,
której przedmiotem jest utrzymywanie przez Agencję na rzecz Kontrahenta Konta.
6. Kontrahent uzyskuje dostęp do Konta po podaniu loginu i hasła.
7. Jedna osoba może dokonać więcej niż jednej Rejestracji, jeśli chce aby faktury
wystawiane przez Agencję w związku z realizacją Usług dotyczyły różnych podmiotów
gospodarczych.
8. Założenie i utrzymywanie Kontra jest bezpłatne.
9. Kontrahentowi nie wolno korzystać z Kont innych Kontrahentów.
§ 4.
PROCEDURA REALIZACJI USŁUGI
1. Realizacja Usługi składa się z następujących etapów – złożenie zamówienia,
płatność, akceptacja projektu graficznego, druk Kart Menu, doręczenie Kart Menu.
2. Przewidywany czas realizacji Usługi może ulec wydłużeniu z przyczyn, za które
Agencja nie ponosi odpowiedzialności np. nadzwyczajnych warunków atmosferycznych,
przerw w dostawie energii elektrycznej, usług telekomunikacyjnych, awarii maszyn
drukarskich, lub innych niezależnych. W tych przypadkach o powstałym opóźnieniu
Agencja poinformuje Kontrahenta na adres Email niezwłocznie po zaistnieniu przyczyny
powodującej opóźnienie. Składanie zamówienia
Składanie zamówienia
3. Usługa jest realizowana na podstawie złożonego przez Kontrahenta zamówienia za
pośrednictwem Konta. Po zalogowaniu na swoje Konto Kontrahent wybiera z dostępnych
propozycji szablonów rodzaj Karty Menu oraz ustala jego wygląd i zawartość.
4. W zależności od rodzaju Kart Menu Kontrahent może umieścić na nim określoną
liczbę oferowanych produktów, informacji o tych produktach oraz innych informacji.
Serwis oferuje Kontrahentowi do wyboru zdjęcia produktów oraz ich przykładowe opisy.
Kontrahent może modyfikować opisy oraz umieszczać na Kartach Menu ceny produktów.
Dodatkowo Serwis umożliwia Kontrahentowi dodanie do Karty Menu własnego
loga.
5. Logo Kontrahenta powinno być przesłane w takim formacie, w jakim jest to wymagane
w Serwisie. Logo jest dodawane do Karty Menu w takiej jakości oraz rozdzielczości, w
jakiej zostało ono przesłane przez Kontrahenta. Agencja może zwrócić uwagę
Kontrahenta na niską jakość przesłanego logo, ale nie jest to jej obowiązkiem i nie
ponosi odpowiedzialności w przypadku zaniechania tego.
6. Serwis umożliwia Kontrahentowi także przygotowanie Niestandardowej Karty Menu.
Agencja zastrzega sobie prawo do odmowy przygotowania Niestandardowej Karty Menu,
szczególnie w przypadku, gdyby odbiegała ona przyjętej konwencji wykorzystywanej do
projektowania Kart Menu, jako kart produktów marki Scholler lub innych produktów
Froneri.
7. Loga Kontrahenta, zdjęcia produktów przesłanych przez Kontrahenta, opisy
produktów oraz inne treści oraz materiały dodawane przez Kontrahenta do Karty Menu
nie mogą zawierać jakichkolwiek bezprawnych lub niestosownych, naruszających dobre
obyczaje treści, w tym w szczególności o charakterze wulgarnym, obscenicznym,
erotycznym, pornograficznym, nawołującym do szerzenia nienawiści, rasizmu,
ksenofobii. Nie mogą one także ze względu na swoją treść, wygląd, charakter naruszać
powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności naruszać praw autorskich i innych
praw własności intelektualnej osób trzecich, stanowić czynów nieuczciwej konkurencji
lub niedozwolonych praktyk rynkowych.
8. Przesłanie przez Kontrahenta zamówienia za pomocą Serwisu jest równoznaczne z
zawarciem pomiędzy Agencją i Kontrahentem umowy, której przedmiotem jest realizacja
przez Agencję na rzecz Kontrahenta Usługi w zamian za odpłatność ze strony
Kontrahenta.
Płatność i faktury
9. Kontrahent po złożeniu zamówienia na Usługę wnosi z góry płatność za nią. Cena
Usług jest kalkulowana na podstawie wprowadzonego przez Kontrahenta zamówienia w
oparciu algorytm znajdujący się w systemie zamawiania kart. W przypadku
przygotowania Niestardardowej Karty Menu ich koszt zostanie osobno wyliczony przez
Agencję w odniesieniu do każdego indywidualnego zamówienia.
10. Płatność odbywa się poprzez umieszczone w Serwisie przekierunkowania na strony
operatorów płatności, z którymi Agencja posiada odrębnie zawarte umowy. Dokonując
płatność Kontrahent zawiera osobną umowę z operatorem płatności, na podstawie
regulaminu lub innych dokumentów obowiązujących u danego operatora płatności.
Agencja nie ponosi odpowiedzialności za prawidłową realizację płatności, chyba że
problemy są wywołane przez błędy występujące w Serwisie.
11. Płatność za przygotowanie Niestandardowych Kart Menu może następować w inny
sposób, w szczególności przelewem na konto Agencji.
12. Płatność może być także dokonana przez Froneri na podstawie osobnego ustalenia
pomiędzy Froneri i Kontrahentem. W takim wypadku Kontrahent zaznacza tą okoliczność
w Serwisie.
13. Po dokonaniu przez Kontrahenta płatności Agencja wystawia fakturę na
Kontrahenta, która jest wysyłana na adres Email Kontrahenta.
Akceptacja projektu graficznego
14. Na podstawie złożonego przez Kontrahenta zamówienia Agencja przygotowuje projekt
graficzny Karty Menu w terminie do 3 dni roboczych, który jest następnie przesyłany
Kontrahentowi do akceptacji. W przypadku Niestandardowej Karty Menu Agencja
informuje Kontrahenta niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia o terminie przygotowania
projektu graficznego.
15. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub niezgodności, np. materiałów
dostarczonych przez Kontrahenta, które nie nadają się do druku ze względu na słabą
jakość lub zbyt niską rozdzielczość, Agencja może poinformować o tym niezwłocznie
Kontrahenta prosząc o dodatkowe wyjaśnienia/materiały. W takim wypadku czas
realizacji zaczyna biec dopiero po otrzymaniu przez Agencję wyjaśnień/materiałów, na
bazie których możliwe będzie przygotowanie projektu graficznego.
16. Po przygotowaniu projektu graficznego, Agencja przesyła go Kontrahentowi w
formie elektronicznej, w celu akceptacji do druku lub wprowadzenia korekty.
17. Kontrahent ma prawo do jednorazowej korekty projektu graficznego, która obejmuje
korektę zmiennych elementów Standardowych Kart Menu, czyli takich które Kontrahent
może wybrać, zmienić lub dodać na etapie składania zamówienia, w szczególności
wymianę zdjęcia, loga lub opisów.
18. Korekcie nie podlegają stałe elementy szablonów Standardowych Kart Menu tj. w
szczególności layout, fonty, ich wielkość i kolor.
19. W przypadku projektu graficznego Niestandardowej Karty Menu Kontrahent ma prawo
do jednorazowej korekty, które obejmuje korektę opisów produktów, zdjęć i cen.
Korekcie nie podlegają natomiast inne elementy.
20. Po wprowadzeniu korekty Agencja przesyła poprawiony przez siebie projekt
graficzny Kontrahentowi w celu sprawdzenia i akceptacji do druku. Na tym etapie
korekcie podlegają tylko niezgodności z projektem graficznym ustalonym w wyniku
wprowadzonych przez Kontrahenta poprawek. Wprowadzenie innych zmian wymaga
jednostronnej zgody Agencji, która może być uzależniona od dodatkowej opłaty ze
strony Kontrahenta.
21. Na każdym etapie tj. przed korektą i po korekcie obowiązkiem Kontrahenta jest
dokładne sprawdzenie projektu graficznego pod kątem ewentualnych błędów w tekście i
grafice, w tym błędów co do treści lub literówek, niewłaściwych zdjęć. Zaleca się
wydruk projektu Karty Menu w skali 1:1 w kolorze i sprawdzenie go w wersji
papierowej.
Druk Kart Menu
22. Po wyrażeniu akceptacji do druku, reklamacji nie uwzględnia się, jeśli
wydrukowane Karty Menu są zgodne z zaakceptowanym projektem graficznym. Jako
podstawę do reklamacji, nie uwzględnia się także rozbieżności kolorystycznych, gdyż
kolory wyświetlane na różnych ekranach i drukowane na różnych drukarkach mogą się
różnić. 23. Druk Kart Menu odbywa się w terminie do ??? dni roboczych od momentu
otrzymania przez Agencję akceptacji do druku projektu graficznego przez Kontrahenta.
24. W przypadku druku Kart Menu w ilości przekraczającej ???, czas realizacji Usługi
może być inny, o czym Agencja informuje Kontrahenta.
Doręczenie Kart Menu
25. Doręczenie Kart Menu do Kontrahenta odbywa się na terenie Rzeczypospolitej
Polskiej, na adres wskazany przez Kontrahenta podczas składania zamówienia.
Możliwość zmiany adresu doręczenia istnieje do momentu ukończenia druku na Email
Agencji.
26. Doręczenie Karty Menu do Kontrahenta jest odpłatne. Opłata pobierana jest w
momencie składania zamówienia na Usługę.
27. Doręczenie Kart Menu odbywa się za pomocą firm kurierskich, chyba że strony
postanowią inaczej. Karty Menu w zależności od gabarytów są wysyłane w paczkach lub
na paletach.
28.Kontrahent zobowiązany jest przy odbiorze zamówienia zbadać przesyłkę, otworzyć
jej zawartość przy kurierze lub przewoźniku. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu
nastąpił ubytek lub uszkodzenie Kart Menu, zobowiązany jest dokonać wszelkich
czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności kuriera lub przewoźnika, w
szczególności spisać protokół uszkodzeń w obecności osoby dostarczającej Karty Menu.
29. Kontrahent ma obowiązek odbioru wysłanych do niego Kart Menu. W przypadku braku
odbioru wysłanych Kart Menu i ich zwrocie do Agencji, przysługuje jej prawo do
utylizacji tych Kart Menu na koszt Kontrahenta po wcześniejszym wezwaniu Kontrahenta
do ich odbioru od Agencji w terminie 14 dni. Niezależnie od prawa do żądania zwrotu
kosztów utylizacji, zwrotnej przesyłki oraz ewentualnych kosztów magazynowania Kart
Menu, Agencji przysługuje prawo do dochodzenia od Kontrahenta szkody wywołanej
brakiem odbioru Kart Menu.
30. Jeśli z okoliczności będzie wynikało, że Kontrahent nie jest zainteresowany
odbiorem Kart Menu, w szczególności jeśli nie będzie z nim żadnego kontaktu, Agencja
nie ma obowiązku wysyłania ich do Kontrahenta. Skorzystanie przez Agencję z tego
uprawnienia jest możliwe pod warunkiem wcześniejszego wezwania Kontrahenta do
złożenia oświadczenia o gotowości odbioru Kart Menu i braku odpowiedzi ze strony
Kontrahenta w terminie 7 dni lub odpowiedź negatywna. W przypadku braku wysłania
Kart Menu przez Agencję na podstawie niniejszego punktu, Agencji przysługuje prawo
do utylizacji Kart Menu na koszt Kontrahenta. Niezależnie od prawa do żądania zwrotu
kosztów utylizacji oraz ewentualnych kosztów magazynowania Kart Menu, Agencji
przysługuje prawo do dochodzenia od Kontrahenta szkody wywołanej brakiem odbioru
Kart Menu.
31.Doręczenie Kart Menu przez firmę kurierską jest realizowane do 3 dni roboczych. W
przypadku większej ilości dostarczanych Kart Menu termin ich dostarczenia może ulec
zmianie, o czym Agencja informuje Kontrahenta. Agencja nie ponosi odpowiedzialności
za opóźnienia w doręczeniu Kart Menu.
§ 5.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Kontrahent ponosi odpowiedzialność za wszelką szkodę u Agencji wywołaną
naruszeniem przez Kontrahenta § 4 ust. 7 powyżej. Akceptacja przez Agencję
projektu graficznego Karty Menu w trakcie realizacji Usługi nie ogranicza
wyklucza, ani w żadnym stopniu nie ogranicza odpowiedzialności Kontrahenta.
2. Odpowiedzialność Agencji za szkody związane z Kartami Menu, w szczególności z
ich treścią, wyglądem, zawartością, czy kształtem jest wyłączona w zakresie, w
jakim źródłem szkody są koncepcje, materiały, zdjęcia, treści pochodzące od
Kontrahenta.
3. Z chwilą wydania przez Agencję Kart Menu kurierowi lub innemu przewoźnikowi,
na Kontrahenta przechodzi prawo własności Kart Menu oraz ryzyko przypadkowej ich
utraty lub uszkodzenia. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek
lub uszkodzenie Kart Menu od przyjęcia ich do przewozu, aż do wydania
Kontrahentowi.
4. Całkowita odpowiedzialność Agencji za wywołaną szkodę nie może przekroczyć
wysokości ceny zapłaconej przez Kontrahenta za realizację Usługi, z którą
związane jest roszczenie Kontrahenta.
5. W przypadku, gdy Agencja przy realizacji Usługi skorzysta z podwykonawców
ponosi odpowiedzialność za ich działania lub zaniechania jak za własne działania
lub zaniechania.
6. Agencji przysługuje prawo do zawieszenia Konta w przypadku:
a. naruszenia przez Kontrahenta Regulaminu,
b. istnienia wątpliwości, czy Kontrahent spełnia wymagania określone w § 3 ust.
1
powyżej.
7. W okresie zawieszenia Kontrahent ma dostęp do Konta, ale nie może składać
zamówień na
Usługi.
§ 6.
REKLAMACJE
1. Reklamacje należy składać w formie elektronicznej adres Email Agencji. Termin
zgłoszenia reklamacji upływa w 14 dniu roboczym od doręczenia Kart Menu.
2. Reklamacja powinna zawierać dokładny opis nieprawidłowości, żądanie
Kontrahenta w związku z reklamacją, zgodnie z ust. 5 poniżej, jak również
dokumentację wady w postaci zdjęć oraz innych materiałów, jeżeli są one
niezbędne do rozstrzygnięcia reklamacji.
3. Agencja rozpatruje reklamacje niezwłocznie po jej wpłynięciu, nie dłużej
jednak niż w ciągu 14 dni roboczych. Termin ten może ulec wydłużeniu ze względu
na stopień złożoności reklamacji, o czym Agencja każdorazowo informuje
Kontrahenta. Agencja może wymagać udostępnienia części lub całości reklamowanych
Kart Menu zleconemu przez siebie kurierowi. Może również wymagać uzupełnienia
dokumentacji lub opisu reklamacji. Kontrahent ma obowiązek dostarczyć wymagane
dokumenty w terminie nie dłuższym niż w ciągu 7 dni roboczych. Odmowa
udostępnienia przez Kontrahenta reklamowanych Kart Menu lub dodatkowej
dokumentacji wymaganej przez Agencję jest podstawą do uznania reklamacji za
niezasadną.
4. O wyniku rozpatrzonej reklamacji Agencja poinformuje, wysyłając stosowną
wiadomość na adres Email. W przypadku pozytywnego sposobu rozpatrzenia
reklamacji jej sposób załatwienia jest uzależniony od żądania zgłoszonego przez
Kontrahenta w reklamacji. Agencja ma prawo negocjować zawarte w reklamacji
żądanie. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji Kontrahent zobowiązany
jest do pokrycia kosztów związanych z ponownym odesłaniem reklamowanych Kart
Menu do Kontrahenta.
5. Załatwienie pozytywnie rozpatrzonej reklamacji może nastąpić poprzez zwrot
całości lub części należności po otrzymaniu podpisanej przez Kontrahenta korekty
faktury wystawionej przez Agencję lub w formie rabatu. Agencja może zażądać
zwrotu całości lub części reklamowanych Kart Menu.
6. W zakresie, w jakim reklamacja będzie dotyczyła szkód powstałych w trakcie
przewozu, Agencja zwróci ją Kontrahentowi z informacją o powodzie zwrotu.
Kontrahentowi przysługuje w takim wypadku prawo do dochodzenia roszczeń
bezpośrednio od kuriera lub przewoźnika.
§ 7.
ZAKOŃCZENIE UMOWY KONTA ORAZ UMOWY NA REALIZACJĘ USŁUGI
1. Umowa o utrzymywanie Konta jest zawierana pomiędzy Agencję i Kontrahentem na
czas nieokreślony.
2. Umowa o utrzymywanie Konta może być rozwiązana przez każdą ze Stron z
miesięcznym okresem wypowiedzenia. Wypowiedzenie może być wysłane przez Agencję
na adres Email, a przez Kontrahenta na adres Email Agencji.
3. Agencji przysługuje prawo do rozwiązania umowy o utrzymywanie Konta w trybie
natychmiastowym w przypadku:
a). braku aktywności na Koncie Kontrahenta przez okres 6 miesięcy,
b). naruszania Regulaminu przez Kontrahenta, pomimo wezwania do zaprzestania
wystosowanego przez Agencję z udzieleniem 7 dniowego terminu,
c). wskazanym w Regulaminie.
4. Umowa o realizację Usługi wygasa w przypadku braku płatności ze strony
Kontrahenta:
a). do końca dnia następującego po dniu złożenia zamówienia na realizację Usługi
w przypadku płatności następujących nad podstawie § 4 ust. 10 powyżej,
b). po upływie 7 dni od dnia płatności następujących na podstawie § 4 ust. 11
powyżej
5. Agencja ma prawo do odstąpienia od Umowy o realizację Usługi do momentu
ostatecznej akceptacji projektu graficznego Karty Menu, jeśli Kontrahent
wybierze sposób płatności, o którym mowa w § 4 ust. 12 powyżej, pomimo braku
stosownych ustaleń z Froneri.
6. Agencja ma prawo do odmowy realizacji Usługi lub odstąpienia od jej
realizacji, w przypadku gdy Kontrahent narusza Regulamin w zakresie, w którym
odnosi się on do realizacji Usługi, pomimo wezwania go do zaprzestania
naruszenia i upływu 7-dniowego terminu. W przypadku, gdy do odstąpienia dochodzi
już po przyjęciu projekt graficznego do druku, Agencja uzyskuje prawo do
odszkodowania w wysokości całości wynagrodzenia za wykonanie Usługi.
7. Kontrahent ma prawo odstąpienia od umowy o realizację Usługi w każdym
momencie do ostatecznej akceptacji projektu graficznego Kart Menu, jednakże
Agencja zachowuje prawo do całości wynagrodzenia za realizację Usługi.
8. Kontrahent ma prawo odstąpienia od Umowy o realizację Usługi w przypadku, gdy
Agencja nie wykonuje Usługi w terminie, jednakże powinien wcześniej wezwać
Agencję do wykonania Usługi w terminie nie krótszym niż 7 dni. Dla uniknięcia
wątpliwości prawo do odstąpienia nie przysługuje w przypadku opóźnienia w
doręczeniu Kart Menu Kontrahentowi.
§ 8.
POUFNOŚĆ
1. trony zobowiązują się traktować jako poufne i nie ujawniać stronom trzecim
informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorcy drugiej ze Stron. W
szczególności tajemnicę przedsiębiorcy stanowią ceny produktów umieszczanych na
Kartach Menu, nazwy tych produktów, ich skład, ceny Kart Menu itd.
2. Niniejsze zobowiązanie do poufności nie będzie miało zastosowania do
informacji:
a). które stały się powszechnie znane niezależnie od okoliczności, za które
odpowiedzialność ponosi ujawniająca Strona, w szczególności dotyczy to
informacji umieszczonych na Kartach Menu po ich udostępnieniu klientom
Kontrahenta,
b). do których ujawnienia Strona została zobowiązana na podstawie obowiązujących
przepisów lub przez uprawniony do tego na podstawie powszechnie obowiązującego
prawa organ administracji lub innych podmiot. W takim przypadku ujawnienie
informacji powinno być ograniczone tylko do zakresu, w jakim organ administracji
lub inny podmiot jest uprawniony do żądania ujawnienia informacji oraz Strona ma
obowiązek poinformować o tym fakcie niezwłocznie drugą ze Stron, chyba że
zabraniają mu tego działania powszechnie obowiązujące przepisy prawa lub decyzja
uprawnionego do tego organu administracji lub innego podmiotu
§ 9.
PRAWA AUTORSKIE
1. Wszelkie materiały zamieszczone w Serwisie, w tym grafiki, loga, hasła,
układy, kompozycje tych elementów, znaki towarowe (dalej: Utwory) stanowią
przedmiot praw przysługujących Agencji lub Froneri i podlegają ochronie prawnej.
Regulamin reguluje kwestie praw autorskich przysługujących Agencji, natomiast
nie stanowi podstawy do korzystania przez Kontrahenta z Utworów, do których
prawo przysługuje Froneri. W tym zakresie kwestia praw autorskich jest
uregulowana w umowie pomiędzy Kontrahentem i Froneri.
2. Pobieranie lub wykorzystywanie w jakikolwiek sposób Utworów przez Kontrahenta
jest zabronione poza przypadkami określonymi w niniejszym Regulaminie.
3. Złożenie przez Kontrahenta zamówienia na realizację Usługi oraz otrzymanie
przez niego Kart Menu uprawnia Kontrahenta do wykorzystywania Utworów zawartych
na Kartach Menu na następujących polach eksploatacji:
a.) Prezentowanie Utworów klientom Kontrahenta w lokalach, gdzie Kontrahent
prowadzi działalności gospodarczą, w celu sprzedaży zawartych na Kartach Menu
produktów
4. Uprawnienie, o którym mowa w pkt 3 powyżej jest udzielane w formie
niewyłącznej licencji na rzecz Kontrahenta. Licencja obowiązuje do momentu
zaprzestania wykorzystywania przez Kontrahenta zakupionych Kart Menu lub do
momentu zakończenia współpracy Kontrahenta z Froneri, w zależności od tego,
które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Opłata za udzielenie licencji jest
zawarta w opłacie za realizację Usługi. Opłata ma charakter bezzwrotny tj.
Kontrahentowi nie przysługuje prawo do żądania zwrotu opłaty w przypadku
nieskorzystania licencji.
§ 10.
DANE OSOBOWE
1. W związku z realizacją umowy o utrzymywanie Konta lub umowy o świadczenie
Usługi może dojść do przetwarzania danych osobowych Kontrahenta przez Agencję
oraz Froneri. W związku z tym Agencja informuje, że jest administratorem
podawanych przez Kontrahenta danych osobowych. Agencją można się skontaktować
korespondencyjnie na adres siedziby, jak i również emailowo na adres Email
Agencji.
2. Podane przez Kontrahenta dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami
prawa o ochronie danych osobowych, w tym w szczególności zgodnie z RODO.
3. Przedmiotem przetwarzania mogą być następujące dane osobowe: imię i nazwisko,
nr telefonu, adres, adres email, NIP, REGON, nazwa.
4. Dane będą przetwarzane w celu realizacji umowy związanej z prowadzeniem Konta
oraz ze świadczeniem Usługi przez Agencję. Podstawą przetwarzania jest zgoda
Kontrahenta, która jest udzielana dobrowolnie, jednakże jej brak może
uniemożliwić świadczenie usług związanych z prowadzeniem Konta lub Usługi przez
Agencję na rzecz Kontrahenta.
5. Dane mogą być także przetwarzane w celu windykacji roszczeń Agencji w
stosunku do Kontrahenta. Podstawą przetwarzania jest prawnie chroniony interes
Agencji.
6. Dane mogą być przetwarzane przez Froneri w celu weryfikacji, czy Kontrahent
spełnia warunki, o których mowa w § 3 ust. 1 oraz § 4 ust. 12 powyżej.
Przetwarzanie danych Kontrahenta przez Froneri ma charakter jednorazowy,
ograniczony do weryfikacji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym. Podstawą
przetwarzania jest zgoda Kontrahenta, która jest udzielana dobrowolnie, jednakże
jej brak może uniemożliwić świadczenie usług związanych z prowadzeniem Konta lub
Usługi przez Agencję na rzecz Kontrahenta.
7. Dane osobowe przetwarzane będą przez Agencję przez okres świadczenia Usługi
przez Agencję na rzecz Kontrahenta lub usługi prowadzenia Konta. Dodatkowo po
zakończeniu świadczenia Usługi przez Agencję na rzecz Kontrahenta oraz usługi
prowadzenia Konta, dane osobowe mogą być przetwarzane przez Agencję w okresie do
przedawnienia ewentualnych roszczeń Agencji w stosunku do Kontrahenta w związku
ze świadczeniem Usługi lub usługi prowadzenia Konta.
8. Kontrahent posiada prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich
sprostowania, żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do
kontroli ich przetwarzania. Ma także prawo do uzyskania kopii danych i ich
przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych przez
Agencję lub Froneri. W powyższych celach może kontaktować się z Agencją przez
wysłanie wiadomości na adres e-mail: [email protected]
9. Kontrahent ma prawo aby w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie
swoich danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody Kontrahenta przed jej
cofnięciem. Wycofanie zgody spowoduje zaprzestanie przetwarzania danych
Kontrahenta przez Agencję lub Froneri, o ile nie istnieje inna podstawa prawna
do ich przetwarzania (np. niezbędność przetwarzania do wypełniania obowiązków
prawnych ciążących na Agencji).
10. przypadku uznania przez Kontrahenta, że przetwarzanie danych osobowych
odbywa się w sposób niezgodny z prawem, przysługuje mu prawo wniesienia skargi
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11.Przekazane dane osobowe mogą podlegać utrwaleniu w sposób zautomatyzowany w
systemach informatycznych lub niezautomatyzowany, porządkowaniu, organizowaniu,
przechowywaniu, pobieraniu, przeglądaniu, wykorzystywaniu, ujawnianiu przez
przesłanie, udostępnianiu.
12.Dane Kontrahenta mogą być udostępniane w ramach realizacji celu, o którym
mowa powyżej, podmiotom świadczącym usługi kurierskie lub przewozowe.
13.Dane Kontrahenta nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w
państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
§ 11.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Agencji przysługuje prawo do wprowadzania zmian do Regulaminu. Wprowadzone
zmiany wiążą Kontrahenta po upływie 2 tygodni od momentu opublikowania nowej
wersji Regulaminu w Serwisie. Zmiany Regulaminu nie dotyczą świadczonych Usług,
jeśli do zmiany dojdzie już po złożeniu zamówienia przez Kontrahenta.
2. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a postanowieniami
umowy regulującej świadczenie Usług, jeśli taka zostanie zawarta, przewagę mają
postanowienia tej umowy.
3. Wszelkie spory sądowe na gruncie Regulaminu rozstrzygane będą przez sąd
właściwy dla siedziby Agencji.
4. Załącznikami do niniejszego Regulaminu są:
a. Cookies – załącznik nr 1
Cennik
BRAK